Wednesday, July 12, 2006

Vi är hemma i Gävle- en solig och bra onsdag.







Skärgårdsbilder.

Mio i Regementsparken.

Tant Betsy och fru Copperfield samtalar.
Gräsligt, det är bara i dag och förmiddagen i morgon kvar. Jag har redan börjat med min packning, och i morgon reser jag hem!
Men i dag rensade jag och mamma bort kirskål i en rabatt, och mitt i det kom Mio och
Hanna. strax efter det satt vi allihop på altanen och åt kinamat.
Gruppfyran med hunden gick om ett tag till Regementsparken i det gröna och hade pic-nic.
Jag och mamma har bilsemestrat och åkt båt i den åländska skärgården. Vi har gjort många underbara saker, åka motorbåt var jättekul och så åkte vi ut till Kastellholms Slott i år igen och såg en teaterpjäs om Erik XIV. Underbart!
Jag och mamma var så trötta när vi kom hem. Och nu är vi hemma igen i Gävle.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home