Saturday, July 01, 2006

Stekhet julisemesterdag.





Det är en härlig dag, men för varm. Jag kom till Gävle vid ett-tiden i dag och mamma mötte mig vid tåget. Dumt nog glömde jag ta med adressboken. Vi gick till en kulturkiosk och mötte Birgitta där, och tillsammans tittade vi på fin konst som Camilla Dal ställt ut. Jättefint. På eftermiddagen hann jag träffa Hanna och Mio. I kväll sen åt vi middag. Lördagspremiär för TV-serien Karl för sin kilt.

Sista juni: Semester äntligen!Jag var på mitt bästa humör. I morgon reser jag till Gävle. Sista dagen på Inuti rensade jag, Chang im och Peter jordgubbar, och det bjöds på glass och jordgubbar.

29 juni: En särskild dag: I dag hade en av handledarna, som heter Jenny, sin sista dag på Inuti. Hon hade med sig sin lille pojke, Rasmus. Det var mycket fika i dag. Jag fick i alla fall en mandelkaka som var glutenfri på förmiddagen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home