Sunday, September 03, 2006

På stan med Bettan och innesöndag.

I går eftermiddag var Bettan och jag på väg till Kungsträdgården. Där gick vi omkring och tittade på folk och tittade på schlagermusik från stora scenen. Uppe var Lena Philipsson och andra artister. Sen gick vi till ett café och fikade. Det var jättekul. Jag har hittat en lämplig födelsedagspresent till min pappa.
Det var fint och vackert väder. Det blev ganska svalt och kyligt. Jag hade kunnat gå ut i dag, men det verkar som att det blir en inomhusdag. Anna och Bettan jobbar, och det är Anna som har ordnat pysseldag och spel för oss allihop. Det var lite roligt i alla fall. Jag spelade två partier domino med Bettan. I kväll blir det pianoläxor och lite TV. jag har tittat på nypremiären av Skärgårdsdoktorn.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home