Tuesday, August 08, 2006

Slut på semestern.

En heldag på stan: I dag har det hänt många saker. Bettan kom vid tolvtiden och vi åkte till Mariatorget först och åt på kinesisk restaurang. Sedan gick vi till ett museum vi inte varit till, Musikmuseum. Det var jättekul, och vi provade på, att på att spela på många olika instrument. På kvällen var jag ganska trött och nöjd när vi kom hem.
En dag på skansen: Jag hade en hel dag med Bettan igen. Nu åkte vi med färjan över till Skansen i dag, och det var så jättefint att promenera där och titta på gamla gårdar och bodar och gå in i dem och titta på äldre saker. Vi fick mycket motion och tittade på djuren på Lillskansen. Vi fikade på en servering.
Första dagen på Inuti: Det var först inte toppen att stiga upp ur sängen på morgonen, men sedan var det jätteroligt att komma tillbaka igen till jobbet och alla kompisar. På Inuti berättade jag om min semester och visade broschyrer. hemma var jag ute i solen med en lånebok från biblioteket.
Andra dagen på Inuti: Det var lika bra och roligt i dag på Inuti, utom taxiåkningen med Åsa. Jag höll på med fiskskulpturen, men nu längtar jag efter att den skall bli klar. Jag tänker både på att jag skall skaffa mig en klänning nu äntligen och att jag skall skaffa en lysningspresent.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home