Thursday, May 04, 2006

Holkar med mera.

Hej igen! I dag var det tjugo grader varmt. Jag fortsatte att lacka 2 holkar till och teckna några fler seriebilder.
Jag följde med Buster och Agneta till Gamla Stan och där var flera från Inuti i galleriet.
Mary-Anne, en äldre dam, hade sin utställning där och det var vernissage.
Några från Inuti 2 var också där.
Handelsträdgården Malmgården i Vita Bergen skall ha magnoliafest. Jag skall bli bostadsmäklare! Vi är med på holkutställning på Malmgården 10 maj-16 juni onsdag-fredag 11-15. Det blir utförsäljning av bostäder för fåglar. De får en vidunderlig utsikt!

1 Comments:

Blogger fantazia26 said...

Hejsan Momoko ! har du läst min blogg på ett tag? Jag tycker jag kommer igång rätt bra!
Kul tycker jag med holkarna!
Hanna och Jag och Linda var på moderna musset idag! Det var två rum som var rätt läskiga ! och en stol som man kunde sitta i och åka upp och ner men igen gjorde det av oss! hare bäst kjam cilla

11:52 AM  

Post a Comment

<< Home